Жуырда Алматы қ. әкімінің орынбасары Асқар Әмрин 2025 жылға қарай қаланың көлік инфрақұрылымы жаппай жаңартылатынын мәлімдеді. «Шығыс қақпасы» полиорталығына дейін қолданыстағы автобустардың (BRT) жолақтарын кеңейтумен қатар, Алматыда Райымбек даңғылы бойымен жаңа жүрдек автобус бағыты да орналастырылу мүмкін, деп хабарлайды Qazaqpress Bizmedia.kz-ке сілтеме жасап.
Қаланы дамыту бойынша жаңа жол картасын бекіткеннен кейін, Алматы билігінің алдағы жоспарлары нақтылана түсті. Соның ішінде 2024 жылға дейін 13 миллиард 120 миллион теңгеге Райымбек даңғылы бойында жүрдек автобустарды іске қосу жоспарлануда.
Алматы қаласындағы BRT міндеттері мен мәселелері
Енді, міне, идеяны жақтаушылардың алдында тағы бір қиын тосқауыл тұр, олар даңғылдың тар жерлерін BRT-мен жабдықтауға болатынын талқылауда. Мәселен, Төретай мен Бөкейханов көшелерінің арасындағы көлік жолы тар болғандықтан, қасына қосып арнайы жолақ салу мүмкін емес.
Райымбек даңғылы – күндіз-түні көлік қозғалысы қарқынды жүретін жолдардың бірі. Даңғыл жолының жартысын автобустарға бөлу ұсынысы кептелісті тек арттыру мүмкін.
Алматы билігі қаланың көлік инфрақұрылымын дамыту ойынан айныған жоқ. Негізі, олар 2030 жылға дейін қалада қосымша 160 шақырым арнайы жолақ салуды көздеуде, бірақ бұл жолдардың қай жерде салынатыны әлі нақтыланбады.
Discussion about this post