3 қараша күні Алматы қаласында RAF-2022 аймақтық жарнамалық форумы өтеді.
Ең ірі салалық іс-шарада жарнама, медиа және маркетинг саласының көшбасшылары – желілік пен жергілікті жарнама және цифрлық агенттіктер, БАҚ, ТВ, және digital сейлз-хауч, сыртқы жарнама операторлары, жарнама берушілер, мемлекеттік қызметкерлер, халықаралық сарапшылар мен спикерлер жиналады.
RAF-2022 басты тақырыбы – «Даму стратегиясы».
Аталмыш жиын қатысушылары жарнама және медиа нарық, маркетинг, креативтілік пен digital сынды салалардың төңірегіндегі ең өзекті мәселелерді көтермек.
Олар салалардың тиімді даму жолын құру үшін экономиканың қазіргі жағдайы мен тұтыну тенденциясына, сыртқы факторларға, саланың ресурстары мен проблемаларына қатысты ашық талқылау ұйымдастырмақ.
Форум тақырыптарының арасында: «Қазіргі экономикалық жағдайдағы жарнама нарығының драйверлері», «Қазіргі таңдағы маркетинг тиімділігі: жарнама берушілермен бәсекелестік»; «Шығармашылық vs медиа – көш алдында кім тұр?», «Digital community – цифрлық нарықтағы ашықтық».
Онымен қоса жиында Орталық Азия нарықтарының жай-күйіне ерекше назар аударылмақ. Әзірге Өзбекстан, Қырғызстан және Тәжікстан медиа нарықтарындағы жаңа мүмкіндіктер мен трендтер қарастырылып, шолу жасалынады.
Келген қонақтар мен көрермендер де назардан тыс қалмайды. Спикерлер заманауи теле-жарнама мен сыртқы жарнаманың қыр-сырымен, digital-коммуникация саласындағы жетістіктермен, медиа нарығындағы түрлі жаңалықтармен және жарнама саласындағы түрлі әдіс-тәсілдермен бөліседі.
Биыл форум қос форматта өтеді: қатысушылардың кездесуін offline түрде өткізу жоспарлануда, бірақ форумға келе алмағандар үшін арнайы онлайн-трансляция да қолжетімді болатын көрінеді.
Форум барысында offline қатысушылар арасында networking өткізілмек, іс-шара аясында дауыс беру арқылы RAF-2022 форумының үздік спикерлері анықталып, жеңімпаздар TECHNODOM компаниясының GSM WIKO смартфондарымен марапатталады екен.
Ал RAF-2022 қорытындысында төрт номинация бойынша Tribune.kz интернет-басылымында жарияланған үздік материалдардың авторларына Tribune-ның екінші премиясын салтанатты табыстау рәсімі өтеді. Жеңімпаздарға марапаттау рәсімінің серіктесі – тұрмыстық электроника мен компьютерлік техника нарығындағы жетекші қазақстандық дүкендер желісі TECHNODOM сауда компаниясынан ноутбуктар сыйға тартылады. Салтанатты іс-шара куәгерлері арасында 4 микротолқынды пеш ойнатылмақ. Сонымен қатар, Tribune компаниялар арасында интернет-басылымға материалдарын орналастыруына байланысты сертификаттар ұтыс ойынын өткізеді, ал «Канна арыстандары» фестивалінің Қазақстан, Қырғызстан, Өзбекстандағы ресми өкілі және «Асхат Өскембаевтың шығармашылық батылдық» мектебінің негізін қалаушы Асхат Өскембаевты биыл диджей орындығына шақыру жоспарлануда.
Толық ақпаратты форумның ресми сайтынан білуге болады.
RAF-2022 бас ұйымдастырушысы – Орталық Азиялық Жарнама Ассоциациясы.
Негізгі серіктес
Yandex Ads – бұл веб-сайттарда, мобильді қосымшаларда және Smart TV қолданбаларында жарнамаларды орналастыруға арналған жүйе. Yandex Advertising Network (YAN) — Ресей, Шығыс Еуропа және Орталық Азиядағы қолданбалар мен веб-сайттарды монетизациялауға арналған ең үлкен желілердің бірі. YAN күніне 400 000-нан астам жарнама ұсынушылардың 4,5 миллиардтан астам жарнамасын орналастыруда. Ал, YAN-ның Қазақстандағы аудиториясы 14 миллион қолданушыға жетеді.
Ресми серіктестер
Publicis Groupe Kazakhstan – Орталық Азия және Кавказ аймақтарындағы холдинг құрамына Starcom, Zenith, Apex Interactive цифрлық агенттігі сияқты медиа агенттіктер, сондай-ақ Aitys Advertising шығармашылық агенттігі кіреді.
«ТВ Медиа» жарнама агенттігі – 1997 жылдың қарашасынан бері жеке жетістіктер тарихында нарықта көшбасшы болып келе жатқан қазақстандық сауда үйі. Қазақстан мен Қырғызстанның жетекші телеарналары да компанияның серіктестері. Олардың пайымдауынша, компанияның негізгі мақсаты – жаңа технологияларды енгізу және нарық қатысушыларымен серіктестік орнату арқылы теле-жарнама нарығын дамыту. Компания аталмыш саласының технологиясы бойынша көшбасшы болып есептеледі.
Серіктестер
International Media Service – телеарналар мен радиолардың жарнама мүмкіндіктерін анықтап, сатуға бағытталған сауда компаниясы.
Jusan – Қазақстандағы ЕДБ арасында жас және қарқынды дамып келе жатқан бренд. Бүгінгі таңда Жусан даму сатысының құзында тұр, оның негізгі ресурсы мен капиталы тұтынушылары мен қызметкерлері.
Жусанның негізгі мақсаты – экожүйені дамыту және жайқалту.
Бизнес амбицияларымен қатар, Жусанның миссиясы – әрбір қазақстандық сенім арта алатын брендке айналу. Жусан: «Әрқайсысына сенеміз. Саған да үміт артамыз!», – деп «Тегіс жанға тең мүмкіндік – сіз үшін де мүмкіндік!» ұранымен өнімдер мен қызмет жүйесін арттыруда.
Coca-Cola – алкогольсіз сусындар өнімі бойынша дүниежүзіндегі жетекші компания. Оның портфолиосында Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fusetea, Piko, Bonaqua, Schweppes және т.б. танымал брендтер бар. Ал, Қазақстанда Coca-Cola алғашқы шетелдік инвесторлардың бірі ретінде тек 1994 жылы ресми түрде тіркелді.
Admixer Advertising – бұл локалды сайттарды, қолданбаларды және технологияларды қолжетімді ететін жаһандық сайттар мен платформалардың медиа өкілі. Интерактивті жарнама нарығының қатысушылары арасындағы көпір ретінде Admixer Advertiser жарнамаларға арналған кеңістік пен деректерді сатып алу және сату бойынша тиімді шешімдерін құрып, қолдау көрсетеді. Компанияның серіктестеріне жарнама берушілер, жарнама агенттіктері, веб-сайттар мен қосымшалар, медиахолдингтер, баспалар, DOOH операторлары, OTT қызметтері, деректер иелері және AdTech компаниялары сынды ірі нарық қатысушылары кіреді.
Шығармашылық серіктестер
Programmatic Platform Hitarget – қосымшалардың ішіндегі жарнамадан түсетін табысты арттыруға және барлық KPI көрсеткіштерін қанағаттандыруға көмектесетін, онымен қоса жарнамалардың кеңістігін ұлғайтуға маманданған жаһандық платформа.
Hitarget командасы Қазақстанда, Өзбекстанда, Ресейде және Сингапурда орналасқан, бірақ қалаған уақытта әлемнің кез келген жеріндегі агенттіктермен/клиенттермен ынтымақтасуға дайын.
EZ Solutions – әртүрлі форматтағы іс-шараларды ұйымдастыруда көп жылдық бірегей тәжірибесі бар халықаралық агенттік.
EZ Solutions қызметі маркетинг, бизнес, PR және HR іс-шараларын қамтиды және әрбір жобасы нақты бір көзқарасты, идеяны насихаттауға негізделген.
Catharsis Group – инновациялық жарнама құралдарын, инсталляцияларды және өнер нысандарын жасайтын компаниялар тобы. Catharsis Group жайында бірер сөз: Қазақстан мен Украина нарығында 12 жыл қызмет атқаруда, 300-ден астам аяқталған жобалар және жарнамалық ақпарат құралдарына 9 патенті бар.
Ақпараттық серіктестер
Tribune.kz, Almaty TV, Exclusive.kz, Weproject media, Stan.kz, NUR.kz, zakon.kz, Optimism.kz, BIZ Media, Qazaqpress, Capital, Caravan.kz, КТК, Webpromo, 365info және GlobalNews.kz .
Сіз жаңалықтар туралы не ойлайсыз