«Леруа Мерлен Қазақстан» ребрендинг туралы хабарлайды. Компания Қазақстан Республикасындағы жұмысын «Лема́на ПРО» (Lemа́na PRO) жаңа брендімен жалғастырады.
Ребрендинг аясында Алматыдағы гипермаркеттің көрнекі келбеті жаңартылады, оның ішінде маңдайшаларды ауыстыру, сауда алаңы мен автотұрақтардың ішкі көрінісі, көлік, қызметкерлердің киімдері және басқа да элементтері ауыстырылады. Компанияның Қазақстандағы сайтының дизайны жаңа корпоративтік стильге сәйкес қазірдің өзінде өзгертілген. Дүкеннің ребрендингі 2024 жылдың соңына дейін толығымен аяқталады.
Бүгінгі таңда компания B2C сегментіндегі көшбасшылықты сақтай отырып және бөлшек клиенттер мен құрылыс мамандарын біріктіретін платформаға айнала отырып, кәсіби клиенттер нарығына ие болу міндетін қойып отыр. Осы мақсатқа жету, бірінші болып қалу және нарықтың жаңа сын-қатерлері мен клиенттердің үміттерін қанағаттандыру үшін ребрендинг туралы шешім қабылданды. Атауды өзгерту брендке өзектілікті, сараптамалықты, кәсіби клиенттерге бағдарлауды және әлеуметтік-экологиялық жауапкершілікті арттырады.
«Биыл біз Ресейде алғашқы «Леруа Мерлен» дүкені ашылғанына 20 жыл және Қазақстанда 6 жыл жұмыс істегенімізді атап өтеміз. Осы уақыт ішінде біз экожүйеге қарай үздіксіз дамыдық, нарықтың жаңа сын-қатерлері пайда болды, клиенттердің қажеттіліктері мен үміттері өзгерді. Біздің бүгінгі кеудесоқтығымыз — бөлшек клиенттерді де, осы саладағы кәсіпқойларды да біріктіретін үй салу және абаттандыру бойынша жетекші платформға айналу. Біз барлық тұтынушыларымыз үшін – бөлшек және кәсіби түрде жақсырақ және тартымды болу үшін өзгереміз. Біздің құндылықтарымыз, корпоративтік мәдениетіміз, клиенттермен және серіктестермен қарым-қатынасымыз өзгеріссіз қалады. Біз осы жылдар ішінде қол жеткізген жетістіктердің барлығын сақтаймыз және арттырамыз: сапа, қызмет көрсету, төмен бағалар, үлкен таңдау және тұрақты тауарлар. Қазақстан біз үшін маңызды нарықтардың бірі болып табылады, бізде бизнес пен серіктестікті дамытудың үлкен және өршіл жоспарлары бар», — деп түсіндірді Қазақстандағы «Лемана ПРО» дүкенінің директоры Карен Нерсессян.
«Lemana Pro» жаңа атауы (Lemana PRO) компанияның негізгі басымдықтарын көрсетеді:
-
LE – LEADER (фр.) – нарық көшбасшысы
-
Ma – MAISON (фр.) – үй, кеңістік
-
Na – NATURE (фр.) – экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік
-
PRO — үйді салу және абаттандыру саласындағы мамандарына назар аудару
Компанияның жаңартылған миссиясы – «Болашақ туралы ойлау арқылы үйге қамқорлық жасау» жаңа логотипте де көрініс тапты. Үй брендтің миссиясын білдіреді — тұтынушыларға тұрғын үйді ыңғайлы, сау, берік ету арқылы оны салуға және жақсартуға көмектесу.
Сондай-ақ компания тұрақты даму саласында белсенді қызметін жалғастыруда. Бұл бағыттағы басым міндеттер — салауатты және тұрақты өмір салты үшін тауарлар мен шешімдерді барлығына қолжетімді ету, парниктік газдар шығарындыларын азайту, кезеңдік экономиканың дамуына үлес қосу және жергілікті қауымдастықтар үшін сенімді серіктес болу. Kaspi дүкені, сайты және сауда алаңы өз жұмысын Республикада бұрынғы режимде жалғастырады.
Алматы қаласындағы гипермаркет 2018 жылы ашылды және биыл 6 жылдығын атап өтуде. Оған күн сайын 6000-нан астам сатып алушы келеді. Бүгінгі таңда оның ассортиментінде 40 мыңнан астам тауар бар, олардың 16%-ы жергілікті өндірушілердің өнімдері. Компания Қазақстан Республикасында 600 жеткізушімен ынтымақтасады, оның 100-ден астамы — жергілікті. Дүкенде шамамен 450 қызметкер жұмыс атқарады. Компания Қазақстан Республикасының 28 қаласына жеткізуді жүзеге асырады.
2023 жылдың наурыз айында Leroy Merlin брендіне иелік ететін француздық Adeo компаниясы компанияны басқаруды РФ жергілікті менеджментке беру ниеті туралы хабарлаған болатын. Операциялық бақылауды беру 2023 жылы өтті. 2024 жылдың маусым айында компания менеджменті желінің ребрендингі туралы жариялады.
Сіз жаңалықтар туралы не ойлайсыз