Көктем келісімен қазақстандықтар дәстүрлі түрде екі дөңгелекті көлікті жиі пайдалана бастайды. Велосипедтер, мопедтер және электросамокаттар тек жеке автокөлікке ыңғайлы балама ғана емес, сонымен қатар қалалық ырғаққа бейімделудің, кептелістер мен артық төлемдерден құтылудың шынайы жолына айналады. OLX Қазақстан аналитикалық қызметінің мәліметінше, 2025 жылдың наурыз және сәуір айларының басында бұл санаттарға деген қызығушылық 2024 жылдың осындай кезеңімен салыстырғанда айтарлықтай артқан. Қазақстандықтар екі дөңгелекті көлікті жиі іздеп, сатып алып, сатып жатыр — бұл көктемгі микромобильдікке деген тұрақты сұраныс шыңын айқын көрсетеді.
Велосипедтерге деген сұраныс ерекше артып келеді. 2025 жылдың наурызында елдің барлық өңірлері бойынша жалпы жауап саны 85 281-ге жетті, ал 2024 жылдың наурызында бұл көрсеткіш 47 824 болған. Сәуір айының 8-і күнгі деректерге сүйенсек, айырмашылық тағы да айқын: бір жыл бұрынғы 32 147 қарсы 46 362. Қазақстандықтар негізінен қалалық және тау велосипеді модельдерін іздейді — олар серуенге де, күнделікті жұмысқа немесе оқуға баруға да ыңғайлы әрі әмбебап. Жылы маусым басталған кезде велосипедтер қайтадан ең қолжетімді және икемді көлік құралы ретінде өз орнын берік иеленеді.
OLX мәліметінше, мопедтер санатында да тұрақты қызығушылық сақталғанымен, сәл төменірек екені байқалады. 2025 жылдың наурызында жауаптар саны 78 675 болған, бұл 2024 жылдың наурызындағы 109 647 жауаппен салыстырғанда аздау. Сәуірде де қызығушылық төмендеген: 2025 жылы — 19 081, ал 2024 жылы — 41 161. Бұл төмендеу 2025 жылдың 5 сәуірінен бастап күшіне енген жаңа ережелермен байланысты: енді Қазақстанда мопед жүргізушілерінің жүргізуші куәлігі мен мемлекеттік тіркеу нөмірі болуы қажет. Соған қарамастан, мопедтер әлі де сұранысқа ие — әсіресе ұзақ бағыттар мен жекеменшік құрылысы жақсы дамыған қалаларда, онда қоғамдық көлік кестесіне тәуелді болмау маңызды.
Электросамокаттар болса тұрақты өсімді көрсетуде. 2025 жылдың наурызында олар бойынша 6 393 жауап тіркелген, бұл 2024 жылдың наурызындағы 4 670 жауаппен салыстырғанда айтарлықтай жоғары. Сәуір айында да өсім байқалады: 2025 жылы — 2 801, ал 2024 жылы — 2 451. Бұл құрылғылар жастар мен кеңсе қызметкерлері арасында танымал бола бастады — олар жеңіл, маневрлі және қалалық қысқа қашықтықтарға өте ыңғайлы.
Қызығушылықтың ең жоғары өсімі Алматы, Астана және Шымкент қалаларында тіркелді. Алматыда велосипедтер мен электросамокаттар тұрақты түрде көш бастап тұр — мұнда инфрақұрылым дамыған, көптеген саябақтар мен веложолдар бар. Астанада, ауа райының құбылмалы болуына қарамастан, пайдаланушылар мопедтер мен велосипедтерге белсенді қызығушылық танытуда. Шымкентте велосипедтерге сұраныс айтарлықтай артқан, ал мопедтер мен электросамокаттарға сұраныс төмендеген. Сонымен қатар, Батыс және Шығыс Қазақстан облыстарында да әсіресе электросамокаттар сегментінде оң динамика байқалады — бұл микромобильділіктің тек миллион тұрғыны бар қалаларда ғана емес, бүкіл ел өңірлерінде де күнделікті өмірдің маңызды бөлігіне айналып келе жатқанын көрсетеді.
Сұраныстың артуы аясында бағалар да сәл көтерілді. 2025 жылдың көктемінде велосипедтің медианалық бағасы 30 000 ₸ құрады, бұл өткен жылғы 25 000 ₸ бағасынан жоғары. Мопедтер орташа есеппен 160 000 ₸-дан 180 000 ₸-ға дейін қымбаттаған, ал электросамокаттар 120 000 ₸-дан 150 000 ₸-ға дейін көтерілген. Бұл өсім тек сатып алушылар тарапынан қызығушылықпен ғана емес, сонымен қатар көктемде қолданушылардың өз көлігін жиі сатуы немесе жаңа модельге ауыстыруымен де түсіндіріледі.
Екі дөңгелекті көліктің танымалдығы оның әмбебаптығымен түсіндіріледі. Бұл — қозғалуға ыңғайлы, үнемді және экологиялық тәсіл. Адамдар оны әсіресе көлік кептелістері көп кезде көлікке балама ретінде жиі таңдай бастады. Велосипедтер мен электросамокаттар күнделікті қысқа сапарлар үшін ыңғайлы, ал мопедтер ұзақ қашықтықтарда жылдамдық пен тәуелсіздікті қамтамасыз етеді.
Танымалдылықтың артуы аясында қауіпсіздік ережелерін сақтау маңызды. Көлік түріне қарамастан, әсіресе кешкі уақытта, шлем, жарық сигналдары және шағылыстырғыш элементтерді қолдану қажет. Жолда жауапкершілікпен әрекет ету тек жазатайым оқиғалардан сақтануға ғана емес, сонымен қатар қауіпсіз және орнықты микромобильдік мәдениетін қалыптастыруға да көмектеседі.
Сіз жаңалықтар туралы не ойлайсыз