2 қарашада Алматыда RAF IV Аймақтық жарнамалық форумы өтті.
Ең ірі салалық шаралардың бірі 500-ге жуық жарнама, медиа және маркетинг мамандарын – жарнама агенттіктерінің, сейлз-хаус, цифрлық платформалардың, сыртқы жарнама операторларының, медиа және жетекші компаниялардың маркетингінің өкілдерін біріктірді.
RAF-2023 басты тақырыбы – «Интеграциялық стратегия».
Форум барысында Қазақстан, Өзбекстан, Тәжікстан, Қырғызстан, Украина, Беларусь және Ресейдің жетекші сала өкілдерінің қатысуымен 32 сессия өтті. Форумда барлығы 65 спикер мен модератор сөз сөйлеп, 26 баяндама жасалып, 6 панельдік пікірталас өткізілді. Оқиғаға толы бағдарлама сағат 9:45-тен 19:30-ға дейін жалғасып, содан соң «Tribune» марапаттау рәсімімен аяқталды. Екі іс-шара залынан тікелей эфир 24 000-нан астам қаралды.
Сарапшылар жаһандық маркетингтің негізгі тенденцияларын, Қазақстандағы цифрлық экожүйені дамытуды, теледидардан монетизациялаудың жаңа тәсілдері мен мүмкіндіктерін, сыртқы жарнаманың болашағын, жарнамалық науқандардың тиімділігін арттырудың жаңа құралдарын, жасанды интеллекттің маркетингке әсерін талқылады. Фестиваль қозғалыстары жарнама нарығын дамытуға қалай көмектесетіні айтылды.
Спикерлер медианы тұтынудағы жаңа трендтер мен компанияларға елден елге локализацияға және бейімделуге мүмкіндік беретін құралдар туралы айтып, Date-driven маркетинг және Big Data негізіндегі O2O тәсілі тақырыптарына тоқталды. Біз бүгін еңбек нарығы тақырыбын және зумерлермен қалай жұмыс істеу керектігін, сондай-ақ жарнама агенттіктерінің халықаралық нарыққа қалай шыға алатынын және бұл үшін қандай лайфхактар бар екені атап өтілді. Іс-шарада Effie және E+ Awards жағдайларын зерттеу негізінде олар маркетингтің жаһандық трендтері және олардың аймаққа байланысты қалай ерекшеленетіні, беделді фестивальдерде қандай жарнамалық жобалардың жеңіске жету мүмкіндігі жоғары, не болу керектігі туралы егжей-тегжейлі баяндады.
RAF-2023 барысында «Медиа-нарық жарнама берушілер көзімен» сауалнамасының нәтижелері ұсынылды, оның негізінде 2024 жылы жарнама және медиа нарығының дамуы болжанған. Студенттерге арналған медиа-стратегияны және жарнамалық науқанды әзірлеу бойынша семинарды ерекше атап өтуге болады. DKU (Қазақ-Неміс университеті), Narxoz университеті, Qamalladin University және Тұран университетінің студенттерінен құрылған командалар RAF серіктесі – Home Credit Bank ұсынған нақты брифинг негізінде жарнамалық науқан әзірледі. Командаларға бұл мәселелерді шешуге санаулы сағаттар ғана қалды – RAF-2023 уақыты, екі команда да тамаша жұмыс атқарып, егжей-тегжейлі презентациялар дайындады, ал кешке олар форум сахнасынан сенімді түрде таныстырды. Барлық қатысушылар Home Credit Bank кәдесый тауарларын алды, ал жеңімпаз команда мүшелері SOBA стратегиялық жоспарлау мектебінің коммуникация стратегиясы бойынша «Супер стратег» курсына 50% жеңілдік алды.
Форумның 4 үздік спикері де қатысушылардың дауыс беру нәтижелері бойынша анықталды, олар:
— Әділбек Қадірбаев, Yandex Ads ТМД елдеріндегі жарнамалық өнімдерді дамыту департаментінің басшысы;
— Денис Филенков, DASM GROUP стратегиялық жоспарлау жөніндегі директоры;
— Аружан Саин, «Аружан және Компания» продюсерлік орталығының негізін қалаушы;
— Нурмухамед Ибраев, First/DASM атқарушы директоры.
Сарапшылар Қазақстандағы уәкілетті делдал серіктесі Admixer Advertising компаниясынан тегін Meta Blueprint сертификаты мен басқа сыйлықтарға және Home Credit Bank тауарына сертификаттар алды.
Барлық форум қатысушылары ең жақсы сұрақтары үшін Home Credit Bank және Yandex Ads-тен сыйлықтар ұтып алу мүмкіндігіне ие болды және әрбір спикер мен модератор естелік ретінде Zerde Publishing баспасынан пайдалы кітап алды.
RAF-2023 қорытындысында Tribune.kz интернет-басылымының марапаттау рәсімі өтті.
McCann Almaty компаниясының шығармашылық жетекшісі Сергей Ремеле өткізген салтанатты шарада 4 номинация бойынша жеңімпаздардың есімдері жарияланды:
— Үздік жергілікті жаңалықтар — «Coca-Cola жаңа жылдық керуені биыл бес қаланың көшелерін аралайды», Coca-Cola
— Үздік мақала – «Сатып алушы белгісіздік жағдайында өзін қалай ұстайды», Мадина Сейсенғалиева, NielsenIQ
— Үздік арнайы жоба – «Wunder Digital: дәрі сатуды 10%-ға қалай арттыруға болады», Wunder Digital
— Үздік сұхбат — «DASM Group және GForce/Grey командасы: бізде ең көп марапаттар ғана емес, сонымен қатар біздің клиенттеріміз де бар», Наталья Смелова, DASM, Юлия Тушина, GForce/Grey Gforce және Евгений Костылев, GForce/Grey
Жеңімпаздарды жарнама, маркетинг және PR индустриясының танымал және беделді өкілдері кіретін қазылар алқасы анықтады — Виталий Савков, Vi Digital Kazakhstan бас директоры; Олеся Колесниченко, PR Guide PR агенттігінің директоры; MediaInsider басшысы Виталий Бейлер және Home Credit Bank PR қызметінің жетекшісі Әсел Тынышбекова.
Жеңімпаздарға дипломдар ғана емес, сонымен қатар серіктестерден сыйлықтар табыс етілді:
— GlobalNews.kz ақпараттық сайтында PR материалды орналастыру сертификаттары,
— SMART LEADBROS теледидарлары,
— Zerde Publishing кітап жәшіктері.
Форумды Орталық Азия жарнама қауымдастығы ұйымдастырып отыр.
RAF 2023 ресми серіктестері -Yandex Ads, Home Credit Bank Kazakhstan, Coca-Cola.
Серіктестер – ТV Меdia Advertising Agency, GoAhead, Admixer Advertising№
Ивент-серіктес – EZ Solutions
Ақпараттық серіктестер – Tribune.kz, КТК, NUR.kz, Zakon.kz, Optimism.kz, BIZ Media, Global News, Weproject.Media, Almaty TV, Qazaqpress, Marketing.uz (Маркетинговая ассоциация Узбекистана).
Премия серіктестері – Wunder-Digital, Zerde Publishing, Leadbros и GlobalNews.kz.
Discussion about this post