Tribune.kz мәлім еткендей, Орталық Азия Жарнама Қауымдастығы ұйымдастыратын биылғы жыл сайынғы ADTribune жарнамалық-медиа конференциясы глокализация тақырыбына арналады.
Глокализация (англ. Glocalisation) – көп бағытты тенденциялардың қатар өмір сүруімен сипатталатын экономикалық, әлеуметтік, мәдени даму үрдісі: жаһандану фонында аймақтық айырмашылықтардың күтілетін жойылуының орнына олар сақталады және нығаяды.
Глокализация – бұл жаһандық және жергілікті мүдделер мен бағдарларды біріктірудің икемді стратегиясы және жергілікті нарықтарға қауіп ретінде жаһандануға жауап.
Сіздің нарықта жабылып, оны сыртқы әсерден қорғау мүмкін емес, сондықтан өз орнын тауып, тізбекке ең жақсы жолмен біріктіру өте маңызды. Жаңа компаниялардың шығуы қауіптен мүмкіндікке айналуы үшін. Кем дегенде, қазақстандық нарық түрлі компаниялар мен технологияларды біріктіретін хабқа айналуы мүмкін. Бірақ өте маңыздысы, біз халықаралық нарықтарға шығу әлеуеті бар өз өнімдеріміз бен технологияларымызды жасай аламыз.
Ал ол үшін әлемде не болып жатқанын түсіну, жаңа технологияларды меңгеру және оларға жергілікті мүмкіндіктер арқылы қосымша құндылық беру, екінші жағынан, жергілікті бірегей өнімдерді халықаралық ортаға енгізу жолдарын іздеу маңызды.
ADTribune-2023 баяндамалары мен талқылау панелдері іс-шараның негізгі тақырыбын қозғайды және келесі блоктарда ашылған салаға қатысты мәселелерге арналады:
– Қазақстанның бүгінгі медиа-жарнама нарығы
– Өндірістік стандарттарға қол қою туралы хабарландыру
– Шығармашылық экономика – БАҚ жарнама нарығының өсу әлеуеті
– Шекарасыз ынтымақтастық
— E+ Awards: нәтижелер, перспективалар, жеңіске жеткен кейстер
— Digital-глокализация
– Жергілікті платформаларды келесі деңгейге қалай шығаруға болады
– Жергілікті нарықтың пайдасы үшін жаһандық платформаларды біріктіру
– Big Data жақын жерде ме? Мұнда және қазір бізде не бар
— Brandformance: агенттіктерге қандай сараптама қажет?
– DOOH – өсу құралы ретінде бірыңғай зерттеулер
— Қалай сәтті глокализацияға өтуге болады: реко және жағдайлық зерттеулер
Конференция дәстүрлі түрде жарнама және медиа нарығының жетекші сарапшылары мен мамандарын жинайды. Іс-шара гибридтік форматта өтеді: спикерлер мен қатысушылар офлайн режимінде, сондай-ақ Kaznet қамту аймақтарында нақты уақыт режимінде онлайн-трансляция арқылы кездесе алады.
ADTribune-2023 бағдарламасы және қатысу шарттары туралы толығырақ конференция веб-сайтынан біле аласыз.
Басты серіктес – Forte Bank
Серіктестер – Яндекс Реклама, TV Media Advetising Agency, International Media Service, BEHYPE
Event-серіктес – EZ Solutions
Медиа–серіктес – TV Media Digital Sail
Ақпараттық серіктестер – Tribune.kz, КТК, Zakon.kz, Weproject.Media, BIZ Media, Optimism.kz, Qazaqpress, Stan.kz, NUR.kz, Almaty.tv.
Сіз жаңалықтар туралы не ойлайсыз