Тұтынушылар құқығын қорғау комитеті 36 млн теңгеге қазақстандық тұтынушылардың құқығын қорғады.
Ішкі нарықтағы тауарлар мен қызметтердің сапасы төмен екені анықталды. Тұтынушылардың шағымдары бұған дәлел. 2022 жылдың 31 қазаны мен 4 қарашасы аралығында Тұтынушылар құқығын қорғау комитеті шағымданушылардан келген 608 өтінішін қарастырды, деп хабарлайды Qazaqpress Bizmedia.kz-ке сілтеме жасап.
Қаражаттың басым бөлігі бөлшек саудаға, тұрмыстық қызмет көрсетуге және электронды коммерцияға жұмсалған болатын.
Кәсіпкерлердің алаяқтығы қазақстандықтарды өз құқықтарын қорғауға итермелейді. Арамза кәсіпкерлер 14 күн ішінде сапасыз тауардың ақшасын қайтарудан, айырбастаудан, жөндеуден, өнім туралы сенімді ақпарат беруден және т.б. компенсациядан бас тартуда. Сондықтан, тұтынушыларда өз құқықтарын қорғаудан басқа амалы қалмады.
Тұтынушылар құқығын қорғау комитеті – көмек/анықтама
Соңғы көрсеткіштер бойынша 331 тұтынушыға (өтініштердің жалпы санынан 54%) заң істерімен көмек көрсетілді, 274 арыз (45,0%) қанағаттандырылып, 87-сі мемлекеттік органдарға жолданды. Оған қоса, 1 аптада сот өкіліне 1 талапты арыз түсіп, 1 ескерту айтылды, 4 жағдайда тараптар мәмілеге келгені тіркелді.
Басқарманың көмегімен тұтынушыларға 36 миллион теңгеден астам қаржы қайтарылды.
Қиындықтар туса қайда шағымдануға болады?
Тұтынушы құқығы бұзылғанына қатысты шағымдар E-tutynushy онлайн сервисінде қабылданады. Сондай-ақ Комитеттің тегін сенім телефоны бойынша сапалы мамандардан кеңес алуға болады: +7-7172-74-98-32, +7-7172-74-98-36.
Discussion about this post