3 қараша күні Алматы қаласында RAF-2022 аймақтық жарнамалық форумы өтті.
RAF-2022 негізгі тақырыбы – «Даму стратегиясы».
Ең ірі салалық іс-шараға шамамен 400 астам адам қатысты, қонақтар арасында жарнама, медиа және маркетинг саласының көшбасшылары – желілік пен жергілікті жарнама және digital агенттіктер, БАҚ, ТВ, және digital сейлз-хаус, сыртқы жарнама операторлары, жарнама берушілер, мемлекеттік қызметкерлер, халықаралық сарапшылар мен Қазақстан, Өзбекстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Украина, Беларусь және Ресей сынды 7 елдің спикерлері жиналған болатын. Оның үстіне қатыса алмаған қонақтар іс-шарадан қапы қалмас үшін Казнеттің Tribune.kz, Exclusive.kz, Weproject media, Stan.kz, NUR.kz, Zakon.kz, Optimism.kz, BIZ Media, Qazaqpress, Капитал, Caravan.kz, 365info и GlobalNews.kz сияқты 13 онлайн кеңістігінде тікелей эфир жүргізілген еді.
Аталмыш жиын қатысушылары жарнама және медиа нарық, маркетинг, жаңашылдық пен digital сынды салалардың төңірегіндегі ең өзекті мәселелерді көтерді:
- Қазіргі экономикалық жағдайдағы жарнама нарығының драйверлері
- Қазіргі таңдағы маркетинг тиімділігі: жарнама берушілермен бәсекелестік
- Шығармашылық vs медиа – көш алдында кім тұр?
- Digital community – цифрлық нарықтағы ашықтық
- Агенттіктер: аламанда ат оздырмау
- Орталық Азия нарықтарына шолу: жаңа мүмкіндіктер мен трендтер
- Digital тиімділігі: баға беру және өрбіту идеялары
- Digital платформалары мен құралдары: қолжетімді болашақ!
- Mediaplatform-ның жаңа мүмкіндіктері.
- ТВ демеушілік: позициялық және оппозициялық ортадағы қос интеграцияның мысалдары мен мүмкіндіктері
- Сыртқы жарнама: айшықты күн әлі алда. Жарнама берушілердің өсіп-өну мүмкіндіктері
- Жылдам дамып келе жатқан digital трендтерді ақылмен пайдалану
- Ивент ұйымдастырарда үлкен қателіктерді қалай алдын алуға болады
RAF-2022 форумы аясында Tribune.kz интернет-басылымының екінші премиясын салтанатты табыстау рәсімі өтті.
Марапаттау рәсімін жүргізген танымал тележүргізуші, продюсер, медиа-сарапшы Серік Акишев 4 номинация бойынша жеңімпаздар анықталды:
«Үздік жергілікті жаңалық» – «Қазақстанда алғашқы digital агенттіктер картасы пайда болды» атты мақаласы үшін Виталий Савков, Vi Digital Қазақстан;
«Ең жақсы мақала» – «Қазақстандағы банктердің SMM қызметінің тиімділігі. Рейтинг» атты материалы үшін Wunder Digital агенттігі;
«Ең үздік арнайы жоба» – «Optimum Media: балаларымыздың көзімен өз-өзімізге деген көзқарас» атты материалы үшін Optimum Media агенттігі;
«Ең керемет сұхбат» – Равшан Ибрагимов, «Равшан Ибрагимов Өзбекстанның жарнама нарығы жайында: 2 апта бұрын ғана біз 19% өсімді күткен едік» атты сұхбаты үшін МКА, Равшан Ибрагимов.
Алғыс хаттардан бөлек премия жеңімпаздарына Технодомнан Lenovo V14 ноутбуктері сыйға тартылғантын.
Салтанатты рәсім кезінде қонақтар арасында Қазақстанның жарнама индустриясы тарихы бойынша викторина ойыны өткізілген болатын. Викторина жүргізушісі арнайы диджей орындығына шақырылған «Канны арыстандары» фестивалінің Қазақстан, Қырғызстан, Өзбекстандағы ресми өкілі және «Асхат Өскембаевтың шығармашылық батылдық» мектебінің негізін қалаушы Асхат Өскембаев болды.
Кейін компаниялар арасында Tribune өзінің онлайн-басылымында жариялаған үздік материал бойынша сертификаттар ұтыс ойынын өткізді, оған қоса дауыс беру арқылы RAF-2022 форумының үздік спикерлері анықталып, жеңімпаздар TECHNODOM компаниясының WIKO француздық өнім маркасынан GSM WIKO T10 смартфондарымен марапатталды.
Толық ақпаратты www.tribune.kz ресми сайты арқылы білуге болады.
RAF-2022 бас ұйымдастырушысы – Орталық Азиялық Жарнама Ассоциациясы.
Tribune.kz сайты 2021 жылдың 8 маусымында Орталық Азиялық Жарнама Ассоциясының қолдауымен құрылған болатын. Ол Қазақстан мен Орталық Азия елдеріндегі жарнама, маркетинг, технология және PR салаларына бағытталған. Tribune.kz-те маркетинг және PR нарығына қатысты соңғы жаңалықтарға, жарнамаға, сараптамалық материалдарға, жетекші сарапшылармен сұхбаттарға, қызықты және пайдалы мақалаларға, рейтингтер мен шолуларға байланысты түрлі пайдалы материалдарға қол жеткізуге болады.
Премия серіктестері – Technodom және Еуразиялық банк
Негізгі серіктес – Yandex Ads
Ресми серіктестер – Publicis Groupe CCAR, және TV Media Advertising Agency
Серіктестер – International Media Service, Jusan, Coca-Cola, Admixer Advertising
Шығармашылық серіктестер – Programmatic Platform Hitarget, EZ Solutions, Catharsis Group,
Ақпараттық серіктестер – Tribune.kz, Almaty TV, Exclusive.kz, Weproject media, Stan.kz, NUR.kz, zakon.kz, Optimism.kz, BIZ Media, Qazaqpress, Capital, Caravan.kz, КТК, Webpromo, 365info және GlobalNews.kz .
Discussion about this post