Банктың ресми өкілі Ербол Азанбек ақшалар орнында екенін айтып, қатты уайымға салынбауға шақыруда. Банк проблемаларды шешуге уәде берді.
«Клиенттердің есепшотындағы ақшасы сейфте сақталған. 28 қазанда Kaspi.kz қосымшасында техникалық ақаулар орын алды. Апат салдарынан бағдарлама клиенттердің шоттарындағы қаражатты дұрыс көрсетпейді. Өкінішке орай, карточкалық төлемдер, банкоматтардағы ақшаны алу және толтыру, төлемдер мен аударымдар уақытша қол жетімсіз. Компания бәрін мүмкіндігінше тез түзетуге тырысып жатыр», — дейді Ербол Азанбек.
Банк уақытша қолайсыздық үшін кешірім сұрады.
Сіз жаңалықтар туралы не ойлайсыз